Klachten
Wij geven prioriteit aan uw tevredenheid - hoe gaat u om met een klacht
Bij
Hoe dient u een claim in
Als u een claim wilt indienen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op customer@magelig.com. Om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen, hebben we de volgende informatie nodig:
- Bestelnummer:Dit helpt ons uw bestelling terug te vinden in ons systeem.
- Beschrijving van het probleem/de fout: Leg kort en precies uit wat er mis is met het product. Hoe gedetailleerder je beschrijving, hoe beter we de situatie kunnen beoordelen.
- Foto's van het product, de verpakking en het verzendlabel: We vragen om foto's omdat deze ons helpen de schade of het defect beter te begrijpen en kunnen worden gebruikt in de dialoog met onze leveranciers of verzendbedrijven. Vergeet niet om foto's te maken van het product vanuit verschillende hoeken, evenals van de verpakking en het verzendlabel dat bij het artikel zat.
Hoe helpen we je verder
Wanneer wij uw klacht met de benodigde informatie hebben ontvangen, zullen wij uw zaak direct in behandeling nemen. Ons doel is om zo snel mogelijk een oplossing te vinden, of het nu gaat om reparatie, omruiling of terugbetaling. We houden je tijdens het hele proces op de hoogte, zodat je weet wat er gebeurt en wanneer je een oplossing kunt verwachten.
Belangrijke informatie over retourneren
Alle goederen die worden geretourneerd als onderdeel van een klacht moeten veilig naar ons worden teruggestuurd. Het is belangrijk dat het product stevig wordt verpakt om verdere schade tijdens het transport te voorkomen. Je kunt de originele verpakking gebruiken of een equivalent dat je zelf aanschaft. Als we afhalen of omruilen van het artikel regelen, gebeurt dit op dezelfde manier als de oorspronkelijke levering.
Bezoek onze retourpagina voor meer informatie over ons retourbeleid en onze voorwaarden.
Reklamationsret
Wanneer u als consument bij ons winkelt, zijn de regels van de Deense Wet Verkoop van Goederen van toepassing.
Dit betekent dat je 24 maanden garantie hebt.
Als je klacht terecht is, betekent dit dat je het product kunt laten repareren, omruilen, je geld terug kunt krijgen of een prijsverlaging, afhankelijk van de specifieke situatie.
U moet een klacht indienen binnen een "redelijke termijn" nadat u de fout hebt ontdekt. Als je een klacht indient binnen twee maanden nadat de fout is ontdekt, is de klacht altijd tijdig.
Als de klacht terecht is, betalen we je (redelijke) verzendkosten terug. Het product moet altijd in de juiste verpakking worden geretourneerd. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen, zodat we je verzendkosten kunnen terugbetalen.
Verzenden naar:
Kohaven 27
5300 Kerteminde
Wij accepteren alleen pakketten die rechtstreeks naar het adres worden gestuurd.
Geef bij het retourneren een gedetailleerde beschrijving van het probleem.
Klachtrecht
Als u als consument een klacht wilt indienen over uw aankoop, moet u contact opnemen met customer@magelig.com Hvis. Als wij er niet in slagen een oplossing te vinden, kunt u een klacht sturen naar Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Om te kunnen klagen moet het artikel of de dienst waarover u wilt klagen ten minste 1 hebben gekost.110 kr. en een maximum van 100.000 kr. Er zijn kosten verbonden aan het verwerken van de klacht.
Wanneer je winkelt bij een webwinkel met e-label, kun je je zaak gratis door het e-label laten verwerken - ongeacht het bedrag. Lees meer hier.
Als u in een ander EU-land woont dan Denemarken, kunt u hier een klacht indienen bij het online klachtenportaal van de Europese Commissie - http://ec.europa.eu/odr