Algemene voorwaarden
Voorwaarden
Algemene informatie
CVR nr.: 45189767
Adres: Kohaven 27, 5300 Kerteminde
E-mail: customer@magelig.com
Telefoon: +45 71993261
Betaling
Visa, MasterCard, PayPal, Viabill, Anyday en bankoverschrijving.
Bedrag reserveren
Als u met een internationale betaalkaart betaalt, wordt het bedrag onmiddellijk gereserveerd. Het geld wordt gereserveerd op uw kaart of rekening totdat:
1) We het bedrag debiteren wanneer we de goederen verzenden, of
2) Het geld wordt vrijgegeven zoals overeengekomen met je kaartuitgever.
U kunt meer lezen over de regels voor uw specifieke kaart bij de uitgever van uw kaart.
Wij brengen geen kaartkosten in rekening.
Het bedrag wordt pas van je kaart afgeschreven als het artikel is verzonden.
Bij een bankoverschrijving ben je niet beschermd door de bezwaarregeling.
Als je via PayPal betaalt, ben je niet beschermd door de annuleringsvoorwaarden. Lees meer over de voorwaarden op de PayPal-website.
Bij aankoop via ViaBill ontvang je de goederen als eerste. Daarna moet u uw maandelijkse uitkering elke maand op dezelfde datum betalen. Als je niet op tijd betaalt, worden er kosten in rekening gebracht. Als je je aankoop annuleert, wordt de betalingsovereenkomst met ViaBill geannuleerd. Lees hier meer: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Met Anyday kunt u uw betaling in 4 termijnen splitsen. Je betaalt 25% wanneer het item wordt geleverd en het resterende bedrag wordt over de volgende 3 maanden afbetaald. Anyday is gratis voor jou zolang je op tijd betaalt. Met Anyday krijg je een account die je kunt gebruiken bij alle webwinkels die betaling via Anyday aanbieden. Lees hier de voorwaarden voor Anyday: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper
Fragt
Meubilair onder 10kg wordt geleverd door GLS of DAO tenzij anders geselecteerd. Meubels zwaarder dan 10kg worden geleverd door Step Transport.
Gratis verzending voor online aankopen van meer dan 499 kr. naar adressen in Denemarken (excl. Faeröer, Groenland en niet-ingezeten eilanden). Als je een andere verzendmethode kiest, wordt er een extra toeslag in rekening gebracht. Dit kost tussen de 500-2000,-kr extra - je kunt contact met ons opnemen voor een exacte prijsopgave.
Goederen worden ongemonteerd geleverd en de klant is verantwoordelijk voor de beschikbaarheid op het moment van levering. Levertijden/schattingen vind je op onze productpagina's.
Fortrydelsesret
Als consument hebt u een herroepingsrecht van 14 dagen wanneer u bij ons winkelt.
De annuleringstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u het artikel hebt ontvangen. Als je verschillende artikelen in één bestelling hebt besteld, maar deze afzonderlijk worden geleverd, gaat de deadline in op de dag dat je het laatste artikel ontvangt.
De termijn betekent dat je 14 dagen na ontvangst hebt om ons te laten weten dat je je aankoop wilt annuleren. Je kunt een e-mail sturen naar customer@magelig.com of het standaard annuleringsformulier onderaan de algemene voorwaarden gebruiken.
Je kunt de aankoop niet annuleren door te weigeren de goederen te ontvangen zonder ons daarvan op de hoogte te stellen.
Returnering
Als je ons hebt laten weten dat je van je aankoop af wilt, heb je 14 dagen de tijd om het artikel naar ons terug te sturen.
Je moet zelf betalen voor het terugsturen van het pakket en je bent aansprakelijk als er schade optreedt tijdens het transport.
Sommige artikelen kunnen niet per gewone post worden geretourneerd. Dit geldt voor: banken, fauteuils en marmeren tafels.
De kosten voor het retourneren van deze artikelen bedragen naar verwachting maximaal: 1500,- DKK in Denemarken.
De staat van het artikel wanneer u het retourneert
Als het artikel zijn waarde heeft verloren omdat u het op een andere manier hebt gebruikt dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van het artikel vast te stellen, kunt u slechts een deel van de aankoopprijs terugkrijgen. Het bedrag dat je terug kunt krijgen hangt af van de handelswaarde van het item, en in sommige gevallen kan dit betekenen dat je alleen de verzendkosten terug kunt krijgen.
Wij raden u aan het artikel in de oorspronkelijke verpakking te retourneren.
Als de originele verpakking ontbreekt, kan dit leiden tot een waardevermindering van het artikel.
Terugbetaling van het aankoopbedrag
Als je spijt hebt van je aankoop, krijg je je geld terug. Als het item beschadigd is, brengen we het bedrag dat je verschuldigd bent in mindering.
Wij betalen alle betalingen die wij van u hebben ontvangen terug, inclusief leveringskosten (met uitzondering van extra leveringskosten in gevallen waarin u een andere leveringsmethode hebt gekozen dan de goedkoopste standaard leveringsmethode die wij aanbieden), binnen 14 dagen vanaf de dag waarop wij uw annuleringsmelding hebben ontvangen.
Wij betalen het geld terug met dezelfde betaalmethode die je voor de aankoop hebt gebruikt, tenzij we anders zijn overeengekomen.
Wij kunnen betaling achterhouden totdat we de goederen hebben ontvangen, tenzij u ons een bewijs van retourzending stuurt.
Het item is verzonden naar:
Kohaven 27
5300 Kerteminde
Wij accepteren alleen pakketten die rechtstreeks naar het adres worden gestuurd.
U kunt ook van de aankoop afzien door dit aan ons te melden en persoonlijk af te geven op bovenstaand adres. Kohaven 27, 5300 Kerteminde. Houd er rekening mee dat dit vooraf met ons moet worden overeengekomen.
Reklamationsret
Wanneer u als consument bij ons winkelt, zijn de regels van de Deense wet op de verkoop van goederen van toepassing.
Dit betekent dat je 24 maanden garantie hebt.
Als je klacht terecht is, betekent dit dat je het product kunt laten repareren, omruilen, je geld terugkrijgt of een prijsverlaging krijgt, afhankelijk van de specifieke situatie.
U moet een klacht indienen binnen een "redelijke termijn" nadat u de fout hebt ontdekt. Als je een klacht indient binnen twee maanden nadat de fout is ontdekt, is de klacht altijd tijdig.
Als de klacht gegrond is, vergoeden wij uw (redelijke) verzendkosten. Het product moet altijd in de juiste verpakking worden geretourneerd. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen, zodat we je verzendkosten kunnen terugbetalen.
Verzenden naar:
Kohaven 27
5300 Kerteminde
Wij accepteren alleen pakketten die rechtstreeks naar het adres worden gestuurd.
Geef bij het retourneren een gedetailleerde beschrijving van het probleem.
Wij voldoen aan de Deense wet
Als u als consument een klacht wilt indienen over uw aankoop, moet u contact opnemen met customer@magelig.com Hvisals wij er niet in slagen een oplossing te vinden, kunt u een klacht sturen naar Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Om een klacht te kunnen indienen, moet het artikel of de dienst waarover u wilt klagen ten minste 1,00 euro hebben gekost.110 kr. en een maximum van 100.000 kr. Er zijn kosten verbonden aan het verwerken van de klacht.
Wanneer u winkelt bij een webwinkel met e-label, kunt u uw zaak gratis door het e-label laten verwerken - ongeacht het bedrag. Lees meer hier.
Als je in een ander EU-land woont dan Denemarken, kun je hier een klacht indienen bij het online klachtenportaal van de Europese Commissie - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Lees hier meer over ons GDPR- en gegevensbeschermingsbeleid.
Standaard annuleringsformulier
(Dit formulier wordt alleen ingevuld en geretourneerd als er een beroep wordt gedaan op het herroepingsrecht)
Aan:
Kohaven 27
5300 Kerteminde
email: customer@magelig.com
Ik deel hierbij mede dat ik gebruik wil maken van mijn herroepingsrecht in verband met mijn koopovereenkomst voor de volgende goederen/diensten:
__________________________________________________________________________________
Besteld: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Gebruikersnaam: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(alleen als de vorminhoud op papier wordt meegedeeld)
De algemene voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 24.11.2024