Klantenservice
Bij
Hoe kunt u contact met ons opnemen
Er zijn verschillende manieren waarop u met ons in contact kunt komen en wij staan klaar om u te helpen:
- Email:Stuur ons een e-mail op customer@magelig.com. We proberen op werkdagen binnen 24 uur op alle vragen te reageren.
- Telefoon: U kunt ons ook bellen op +45 71993261 (openingstijden: maandag-vrijdag 10:00-12:00).
- Live chat: Onze live chat is beschikbaar onderaan de pagina, waar je direct antwoord krijgt op de meest gestelde vragen. Onze chatfunctie bevat ook automatische antwoorden die je 24 uur per dag kunnen helpen.
Bezichtig onze virtuele showroom
Wilt u onze handgemaakte meubels in uw eigen huis ervaren? We nodigen je uit om onze AR-functie uit te proberen zodat je onze meubels in je eigen huis kunt zien.
Veel gestelde vragen (FAQ)
Kijk voordat u contact met ons opneemt eerst naar onze FAQ sectie. Hier hebben we antwoorden verzameld op de meest gestelde vragen over levering, retourbeleid, onderhoud van meubels en nog veel meer.
Bezorgen en retourneren
Heeft u vragen over levertijden, verzendkosten of retourneren? Lees meer op onze leveringspagina of onze retourneren en klachtenpagina. We hebben gedetailleerde informatie over hoe je ervoor kunt zorgen dat je meubels veilig aankomen en hoe je ze kunt retourneren of een klacht kunt indienen als dat nodig is.
Heb je persoonlijk advies nodig?
Als je advies nodig hebt bij het kiezen van de juiste bank, fauteuil of ander meubilair voor je huis, neem dan contact op met ons ontwerpteam. We helpen je de perfecte oplossing te vinden die past bij je interieur en je behoeften. Lees meer over ons designconcept en onze samenwerking met enkele van de meest vooraanstaande meubelontwerpers van Europa.
Voor pers en partners
Ben je journalist, influencer of wil je met ons samenwerken? Bezoek onze Perskamer voor persberichten, afbeeldingen in hoge resolutie en contactgegevens voor onze persafdeling. We kijken ernaar uit van je te horen en mogelijke samenwerkingsmogelijkheden te verkennen.
Wij horen graag van u
Bij